sobota, 20 sierpnia 2016

1. Liebster Blog Award



Dzisiaj zapraszam Was na LBA, do którego nominowała mnie Michalina z bloga „Papierowy bluszcz”  Dziękuję jej za nominację.



Moje odpowiedzi:

1. W sieci bardzo często pojawia się mem „Gdybym wygrała w totka, weszłabym do księgarni i powiedziała biorę je wszystkie”- „wzięłabyś” je wszystkie?

Oczywiście, gdybym wygrała w totka wzięłabym wszystkie książki dostępne w księgarni. Tylko zastanawiam się, gdzie znalazłabym tyle miejsca, aby pomieścić je wszystkie.

2. Podczas czytania książek preferujesz ciszę czy słuchasz muzyki? Jeśli tak to jakiej?

Czytając książki preferuję ciszę i spokój. Latem uwielbiam czytać na świeżym powietrzu, poza domem. Słyszę wtedy szum drzew i śpiew ptaków.

3. Mając do wyboru pracę w bibliotece i księgarni, którą byś wybrała i dlaczego?

Myślę, że zdecydowanie wybrałaby pracę w bibliotece. Cenię sobie spokój.

4. Twój ulubiony napój do „czytania” to …

Herbata albo kawa.

5. Dzielisz się, pożyczasz książki innym…?

Nie lubię pożyczać swoich książek innym, poza moimi siostrami.

6. Co skłoniło Cię do założenia bloga?

Po napisaniu pracy magisterskiej, miałam dużo wolnego czasu. W związku z tym postanowiłam założyć bloga. Czytanie jest moją pasją i chciałam się nią dzielić z innymi. Dzięki temu poznałam wielu wspaniałych ludzi.

7. Wakacje już się kończą, ale gdybyś mogła je przedłużyć, gdzie byś wyjechała i na jak długo?

Wyjechałaby na Mazury, gdzie bardzo często spędzam wakacje. W tym roku akurat nie udało mi się tam pojechać, ale wszystko przede mną, wakacje mam do października. Marzy mi się także Egipt, pustynia i piramidy.

8. Ulubiony serial/e to:

„Wspaniałe stulecie- Sułtanka- Kosem”
„Gra o tron”
„Poldark- Wichry losu”

9. Modowo: szpilki na niebotycznym obcasie czy trampki- jaki jest Twój styl?

Zdecydowanie szpilki. Stawiam na elegancję. Nie lubię sportowego obuwia.

10. Zdarzył Ci się kiedyś „kac książkowy”.

Myślę, że tak. Chociażby ostatnio, czytając „Jedwabną opowieść.

11. Przepadasz za LBA?

To moje pierwsze LBA, ale myślę, że nie ostatnie.


Moje pytania:

1. Za co kochasz czytanie książek?

2. Twój ulubiony bohater literacki to…

3. Jaki jest Twój ulubiony gatunek literacki?

4. Calder z książek Mii Sheridan czy Hudson z „Uwikłanych’?

5. Jakie blogi odwiedzasz najczęściej?

6. Jak długo prowadzisz bloga i co skłoniło Cię do jego założenia.

7. Najbardziej znienawidzony przedmiot w szkole…

8. Jaki jest Twój ulubiony zespół muzyczny?

9. Stawiasz bardziej na elegancję, czy na wygodę?

10. Jeśli miałabyś wybrać się na wakacje w dowolnie wybrane miejsce na kuli ziemskiej, to gdzie byś pojechała?

11. Miejsce, w którym najczęściej czytasz książki?

Nominuję:

Grażynę z bloga „Czytaninka” 
Karolinę z bloga „Lottaczyta” 

Powodzenia!

2 komentarze:

  1. Oj, chyba zostawiłabyś trochę pieniędzy z wygranej na jakieś cudne regały, co? :D
    Zazdroszczę wakacji na Mazurach! Ile ja bym dała, żebym tam pojechać... Niestety, na razie nie ma takiej możliwości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że na regały bym pieniądze zostawiła, ale wyobraź sobie cała księgarnia dla Ciebie :) Ja mam ciotkę na Mazurach,dlatego często tam jestem :)

    OdpowiedzUsuń