sobota, 27 sierpnia 2016

2. Liebster Blog Award


Zapraszam na kolejne LBA, do którego nominowała mnie Michalina z bloga Papierowy bluszcz. Dziękuję jej za nominację.


MOJE ODPOWIEDZI:

1. Ulubiony kolor to…

Kolor niebieski.

2. Po książkę jakiego gatunku nigdy byś nie sięgnęła?

Hmm… Chyba nie ma takiego gatunku, po który bym nie sięgnęła. Nie przepadam za bardzo za thrillerami, czy kryminałami. Ale wszystko zależy od książki.

3. Co sądzisz o ex librisach? Czy chciałbyś mieć swój?

Myślę, że jest to ciekawy pomysł. Oczywiście chciałabym mieć swój.

4. Kolekcjonujesz zakładki?

Oczywiście, że kolekcjonuję. Już trochę się u mnie nazbierało.

5. Ile książek masz w swojej biblioteczce?

Szczerze, nie wiem, bo nie liczę.

6. Jakie danie przyrządziłabyś na romantyczną kolację z ukochanym?

Hehe nie przepadam za gotowaniem, więc nie wiem. Może wybralibyśmy się do restauracji. No chyba, że on uwielbiałby gotować.

7. Książka Twojego dzieciństwa to…

Jako dziecko uwielbiałam baśnie braci Grimm, później to „Ania z Zielonego Wzgórza”, „Tajemniczy ogród”, czy „Mała księżniczka”.

8. Ile książek udało Ci się dotychczas przeczytać?

Jeśli chodzi o ten miesiąc to do tej pory 13, a od początku roku około 50.

9. Co sądzisz o kolorowankach dla dorosłych?

Do tej pory nie miałam z nimi styczności, więc ciężko mi o nich coś powiedzieć. 

10. Książkowy bohater o podobnym do Ciebie charakterze?

Ciężko mi wymienić jednego bohatera, który miałby charakter podobny do mojego. Z pewnością uwielbiam marzyć, podobnie jak Ania Shirley. Znalazłabym też cechy wspólne z Hanią Lerską z „Alibi na szczęście”. Jest ona ambitną i pewną siebie kobietą.

11. Wymień trzy ulubione książki…

„Ania z Zielonego Wzgórza” L. M. Montgomery
„Alibi na szczęście” Anny Ficner- Ogonowskiej
„Wszystkie kształty uczuć” E. Świętek

MOJE PYTANIA:

1. Wymień trzy ulubione seriale telewizyjne.
2. Kino czy teatr?
3. Jaki jest Twój ulubiony zespół muzyczny?
4. Jaki gatunek literacki jest Twoim ulubionym?
5. Książka, którą niedawno czytałaś/eś i nie przypadła Ci do gustu.
6. Ile książek udało Ci się kupić w tym miesiącu?
7. Bohater literacki, który skradł Twoje serce to…
8. Gdzie najchętniej wybrałabyś się na randkę z chłopakiem?
9. Ulubiony dzień tygodnia to…
10. Gdzie spędziłabyś swoje wymarzone wakacje?
11. Ekranizacja, lepsza niż książka. Znasz taką?

Nominuję:
Czytaninka
Kraina książką zwana
Nowe horyzonty
Reading- my love
Zagubieni w świecie książek
Lottaczyta
Dominika Szałomska- pasja pisania
Zaczytana
Zaczytana ladala
Z książką do łóżka
Książkowa dusza
Tysiąc żyć czytelnika

Powodzenia! :)

8 komentarzy:

  1. Pięknie dziękuję za nominację :) w wolnej chwili na pewno odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Jestem ciekawa Twoich odpowiedzi :)

      Usuń
  2. Wszystkie kształty uczuć tak tak! <3
    Tajemniczy ogród i Mała księżniczka taaak! <3 :)
    Dziękuję za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co <3 Jestem ciekawa Twoich odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Alibi na szczęście" <3 Mogę przy każdej okazji pokazywać moją miłość do tej pozycji :D
    Dziękuję ogromnie za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Alibi na szczęście" cudowna książka <3 nie ma za co :) jetem bardzo ciekawa Twoich odpowiedzi :) Pozdrawiam!

      Usuń