czwartek, 25 sierpnia 2016

29. "Crashed. W zderzeniu z miłością"- tom III



Autor: K. Bromberg
Tytuł: „Crashed. W zderzeniu z miłością”
Wydawnictwo: HELION/ Editio Red
Ilość stron: 494




„Crashed. W zderzeniu z miłością” K. Bromberg to III tom, przedstawiający historię miłości Rylee Thomas i Coltona Donovana. W części tej uczucie łączące bohaterów staje się coraz głębsze. Oboje zdają sobie sprawę, że nie potrafią bez siebie żyć. Życie jednak na ich drodze stawia wiele przeciwności losu. Przed nimi mnóstwo sytuacji pełnych dramatu, napięcia i strachu. Czy w końcu miłość zwycięży? Jak zakończą się losy bohaterów?

Początkowo sięgając po książki z serii Driven nie byłam do końca przekonana, czy przypadną mi one do gustu, czy mi się spodobają, czy spełnią moje oczekiwania. Czytając poszczególne części, doszłam jednak do wniosku, że każdy kolejny tom jest lepsza od poprzedniego. W końcu historia Rylee i Coltona zdobyła moje serce.

Od razu chcę zaznaczyć, że jeśli ktoś jest nastawiony wyłącznie na lekką historię miłosną, to może być troszeczkę zawiedziony. Główni bohaterowie to ludzie po przejściach, którzy ciągle zmagają się ze swoją przeszłością i wieloma problemami. W ich życiu nie brakuje strachu, bólu i cierpienia.

Autorka w umiejętny sposób przenosi nas w świat miłości, namiętności i pożądania, które jest nieodłącznym elementem związku panny Thomas i pana Donovana. Pokazuje nam ich życie, uczucia, przeżycia i emocje. Potrafi bawić i wzruszać czytelnika do łez. W powieści mogę znaleźć wiele momentów, wywołujących uśmiech na mojej twarzy.

Podziwiam także przyjaźń Rylle i Haddie oraz Coltona i Becketta. Każdy z nas chciałby mieć tak oddanych przyjaciół, którzy są z nami na dobre i na złe. Potrafią nie tylko krytykować, ale również pocieszać. Do tego podobały mi się życiowe rady, jakie Beckett dawał przyjacielowi. Co prawda Colton starał się je ignorować, ale pomimo to brał je sobie do serca.

Książka jest pełna namiętności i pożądania, które iskrzy między bohaterami. Sceny erotyczne opisane są w sposób realistyczny i delikatny. Przedstawione zostały one z pewnym wyczuciem i wrażliwością.

Postacie są doskonale wykreowane przez autorkę. Akcja jest wartka i dynamiczna. Powieść jest dosyć obszerna, jednak czyta się ją szybko i przyjemnie. Z wielką ciekawością śledziłam losy bohaterów.

Podsumowując, myślę, że jest to książka warta polecenia, podobnie jak wcześniejsze jej części.

Za możliwość jej przeczytania dziękuję wydawnictwu HELION/ Editio Red.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz