czwartek, 18 sierpnia 2016

Summer Book Tag



Dzisiaj zapraszam Was na wakacyjny Tag, do którego nominowała mnie Michalina z bloga „Papierowy bluszcz”. Dziękuję jej za nominację. :)



 Lemoniada- książka, która gorzko i żałośnie się zaczęła, ale potem było już lepiej



„Pan Wilk i kobiety”- początkowo nie mogłam przekonać się do tej książki, stylu pisania i słownictwa autora, ale wraz z kolejnymi stronami było coraz lepiej i w końcu książka przypadła mi do gustu.

Złote słońce- książka, która wywołała u mnie uśmiech


To moja ulubiona książka „Alibi na szczęście” Anny Ficner- Ogonowskiej, przedstawiająca losy Hani Lerskiej.  Pokazuje ona, że warto walczyć o swoje marzenia, pomimo wielu przeciwności losu.

Egzotyczne kwiaty- książka, której akcja dzieje się za granicą



Takich książek mogę wymieniać wiele. Jest to na przykład „Stinger- żądło namiętności” Mii Sheridan, „Na szczycie”, „Sny Morfeusza” K. N. Haner, „Uwikłani” Laurelin Paige.

Cień drzewa- książka, w której tajemniczy, mroczny bohater został przedstawiony jako pierwszy



Pierwsze moje skojarzenie to „Zmierzch” Stephanie Meyer. Mamy tutaj tajemniczego Edwarda Cullena, który okazuje się być wampirem.

Plażowy piasek- książka, którą ciężko mi się czytało z ledwo rozwiniętą akcją



Książką, którą zaczęłam dawno temu i do tej pory nie mogę skończyć są „Meandry miłości” Katarzyny Bulicz- Kasprzak. Książka nie przypadła mi do gustu. Nie wiem czy jeszcze kiedyś po nią sięgnę.

Zielona trawka- bohater pełen życia, który wywołuje uśmiech na twarzy



Myślę, że bohaterką taką jest Ania Shirley- marzycielka, mająca milion pomysłów na minutę oraz Pani Irenka z książki „Alibi na szczęście”, która jest wzorem doskonałej gospodyni. A bohaterem Tommy- chłopak chory na białaczkę z książki „Sny Morfeusza” K. N. Haner.

Arbuz- książka z soczystym sekretem



W tym momencie nie przychodzi mi na myśl taka książka. Książki, które skrywają tajemnice to np. „Jedwabna opowieść”, czy „Jeżynowa zima”.

Kapelusz na słońce- książka, której akcja rozgrywa się we wielkim wszechświecie



Rzadko sięgam po książki tego typu. Jedyna książka jaka przychodzi mi na myśl to „Mały książę”

BBQ- bohater opisany jako przystojniak



W większości książek, które czytam główni bohaterowie są opisywani jako przystojniacy. Wymienię więc Hudsona, Adama McKeya- Morfeusza, Caldera, Carsona Stingera.

Nominuję każdego, kto jest zainteresowany Tagiem.

Pozdrawiam! :)


6 komentarzy:

  1. "Alibi na szczęście"! Moja ukochananajlepszanajcudowniejsza lektura! Cudo!
    Pani Irenka faktycznie była pełna życia i wiecznie uśmiechnięta! Takie słoneczko :)
    Tommy również wywoływał wielkiego banana na mojej twarzy :)
    Świetne odpowiedzi!

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Edwarda Cullena bym nie wpadła :D chociaż swego czasu byłam zakochana w tej serii... przeczytałam ją chyba z 6 razy... teraz zastanawiam się, co ja w niej widziałam :D


    P.S.
    Korzystam z konta google męża :D

    www.papierowybluszcz.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będąc w liceum też byłam zachwycona tą serią :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny tag! :) Nie czytałam tej książki "Alibi na szczęście", ale skoro tak polecasz, to może sięgnę.
    Pozdrawiam,
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) "Alibi na szczęście" oczywiście polecam :) Uwielbiam tę książkę <3 Pozdrawiam :)

      Usuń