wtorek, 2 sierpnia 2016

Zmysłowy Tag

Dzisiaj zapraszam Was na Zalotny Tag Książkowy, do którego nominowała mnie Zaczytana. Dziękuję za nominację.

FAZA 1

Zauważenie - książka, którą kupiłam ze względu na okładkę.


Okładka jest cudowna. Odkąd ją zobaczyłam wiedziałam, że muszę mieć tę książkę.

FAZA 2

Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłam ze względu na opis


Opis mi się spodobał, dlatego kupiłam tę książkę. Do tego jestem fanką serialu: ''Poldark- Wichry losu''.

FAZA 3

Słodkie słówka - książka ze świetnym stylem pisania


Styl pisania Pani Agaty przypadł mi do gustu. Książkę przeczytałam jednym tchem. 

FAZA 4

Pierwsza randka - pierwszy tom serii, który sprawił, że miałam ochotę od razu zabrać się za kolejne


Kiedy przeczytałam pierwszy tom miałam ochotę na kolejne części, które niedługo będę miała możliwość przeczytania. 

FAZA 5

Nocne rozmowy telefoniczne - książka, przy której ostatnio zarwałaś noc


Książka tak przypadła mi do gustu, że nie mogłam się od niej oderwać. Uwielbiam powieści, w których występują baśniowe postacie: wampiry, trolle, wilkołaki.

FAZA 6

Zawsze w myślach - książka, o której nie mogę przestać myśleć


Po przeczytaniu tej książki z pewnością długo o niej nie zapomnę. Uwielbiam tę powieść i z pewnością będę do niej wracać.

FAZA 7

Kontakt fizyczny - książka, którą kocham za towarzyszące uczucia


Powieść tę cenię za niezwykłe emocje, towarzyszące mi przy jej czytaniu. Wspaniała książka na wakacyjne dni. 

FAZA 8

Spotkanie z rodzicami - książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym


Tę książkę chciałabym polecić znajomym i rodzinie. To piękna opowieść o nieszczęśliwym dzieciństwie, marzeniach i niespełnionej miłości.

FAZA 9

Myślenie o przyszłości - książki, które będę czytała jeszcze nie raz


Nominuję:

Michalina z Papierowy bluszcz http://papierowybluszcz.blog.pl/

Klaudia z Książką do łóżka http://zksiazkadolozka.blogspot.com/

Dominika z Dominika Szałomska- pasja pisania http://dominika-szalomska.blogspot.com/

11 komentarzy:

  1. Przyznam, że okładki do książek Ross Poldark oraz Ósmy kolor tęczy bardzo mi się podobają ;) Dla mnie są obłędne...
    Pozdrawiam,
    http://www.sekretny-trop.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) okładki piękne, ale i treść ciekawa :)

      Usuń
  2. ooo zauważyłam tu sporo ciekawych książek dla siebie :D
    Baaaardzo mnie zainteresował "Dotyk północy"- na pewno ją kupię. Ja też mam kilka takich książek, które kupiłam głównie ze względu na okładkę xD Niestety wiele jeszcze jest takich i nieraz muszę walczyć ze sobą, żeby nie kupić danej pozycji tylko ze względu na oprawę ;/

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dotyk północy" polecam :) Ja także często kupuję książki ze względu na okładkę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zgadzam się z Jak powietrze :) teraz mam w planach Morfeusza ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe odpowiedzi ;) Wiele popieram, choć w moim tagu są troszkę inne ;)

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) właśnie widziałam Twój tag i też pojawiły się u Ciebie ciekawe odpowiedzi :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Na "Jak powietrze" dopiero czekam, mam nadzieję, że również będę mieć takie dobre zdanie :)
    "Sny Morfeusza" będę zaś czytać za kilka dni, bo już dotarła :)
    Interesuje mnie książka "Wszystkie kształty uczuć", kiedyś miałam ją w planach, nadal mam i może kiedyś je zrealizuję :)
    Dziękuję za nominacje, Słońce! :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoją opinię na temat wymienionych książek :) "Wszystkie kształty uczuć" polecam :) świetna powieść :) Pozdrawiam :)

      Usuń