wtorek, 18 października 2016

Polski BookTag






Zapraszam na Polski BookTag, do którego nominowała mnie Michalina z bloga Papierowy bluszcz :)

1. Ulubiona polska książka.

„Alibi na szczęście” Anny Ficner-Ogonowskiej oraz „Wszystkie kształty uczuć” Edyty Świętek <3

2. Ulubiony polski autor.

Lubię wielu polskich autorów, dlatego nie mogę zdecydować się na jednego ;)

3. Ulubione Wydawnictwo.

Kobiece, Novae Res, Znak, Muza SA, Editio Red, Bis.

4. Lubiany przez ciebie klasyk napisany przez Polaka/ Polkę.

„Balladyna” Juliusza Słowackiego oraz „Lalka” Bolesława Prusa.

5. Polski gniot.

„Meandry miłości” Katarzyny Bulicz- Kasprzak.

6. Która polska okładka podoba ci się bardziej niż jej zagraniczny pierwowzór.

Ciężki wybór :) Nie mogę się zdecydować :D

7. Jaka książka według ciebie powinna pozostać w oryginalnej okładce?

Myślę, że znalazłabym nawet kilka takich książek.

8. Na jaką polską premierę aktualnie oczekujesz?

„Na szczycie 2. Gra o miłość” K. N. Haner oraz „Ścieżki przeszłości” Edyty Kowalskiej.

9. Wolisz krakowskie czy warszawskie targi książki?

Nie miałam jeszcze okazji uczestniczyć w krakowskich ani warszawskich targach książki, więc nie mogę się wypowiedzieć.

10. Wymień swoich ulubionych polskich booktuberów/ blogerów książkowych.

Chętnie zaglądam na blogi książkowe i w sumie jest ich trochę. Natomiast booktuberów oglądam bardzo rzadko, sporadycznie.

Nominuję:

Claudię z bloga Zaczytana
Grażynę z bloga Czytaninka
Olę z bloga Stan Zaczytany

Powodzenia dziewczyny! :)

8 komentarzy:

  1. Czytanie to moja pasja, tak samo jak ty to kocham. Zazwyczaj książki, które czytam są pisane przez zagraniczne osoby. Pierwszy raz spotkałam się z takim tagiem.
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio częściej znów sięgam po książki polskich autorów :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja zazwyczaj czytam książki zagranicznych autorów. Takie do mnie bardziej przemawiają. Ale nie znaczy to, że wcale nie czytam książek polskich autorów :)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też częściej sięgałam po książki zagranicznych autorów, ale teraz bardziej przekonuję się do naszych polskich :)Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Też lubię "Balladyne". Z lektur szkolnych ona najbardziej przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z lepszych szkolnych lektur jak dla mnie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. I kochana Ogonowska obowiązkowo! :) Brawo Monia!
    Ja to uwielbiam oglądać booktuberów! :) Polecam! Na maksa wciągnęłam się po kilku filmikach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki Anny Ficner- Ogonowskiej są cudowne <3 Pozdrawiam :)

      Usuń