wtorek, 18 października 2016

Space BookTag





Zapraszam Was dzisiaj na Space BookTag, do którego nominowała mnie Michalina z bloga Papierowy Bluszcz :) Dziękuję jej za nominację <3 A to moje odpowiedzi:

SŁOŃCE- książka z gorącym bohaterem/ bohaterką

Zdecydowanie Hudson z „Uwikłanych” L. Paige oraz Colton z serii Driven K. Bromberg <3

MERKURY- mała, lecz dobra książka

Ostatnio zachwyciły mnie „Ścieżki życia” Edyty Kowalskiej :) Niezbyt obszerna, ale świetna książka. Podobnie jak „52 kolory życia” Magdaleny Kozioł <3

WENUS- książka z dobrą główną bohaterką

Osobą, która przypadła mi do gustu jest z pewnością  Rylee z serii Driven oraz Klaudia z książki „Wszystkie kształty uczuć” Edyty Świętek.

ZIEMIA- dość duża, ale przyjemna książka

„Na szczycie” K. N. Haner. Zdecydowanie :)

MARS- książka bliska Twojemu sercu

„Alibi na szczęście” Anny Ficner Ogonowskiej, „Ania z Zielonego Wzgórza” L. M. Montgomery oraz „Wszystkie kształty uczuć” Edyty Świętek <3

JOWISZ- Największa cegła w Twojej biblioteczce

Jak na razie pod względem wielkości, największą książką jest „Na szczycie” K. N. Haner. A jeśli chodzi o taką, która nie przypadła mi do gustu to „Meandry miłości” K. Bulicz- Kasprzak.

SATURN- książka nie z tej ziemi

„Mały książę” :)

URAN- niezła książka z niebieską okładką

„Emma i Oiver” Robin Benway :P

NEPTUN- najdłuższa seria z całej kolekcji

Aktualnie jest to seria Driven K. Bromberg, którą uwielbiam <3

Nominuję:

Klaudięz bloga Z książką do łóżka
Darię z bloga Kraina książką zwana
Paulinę z Reading-my love

Powodzenia! :)


2 komentarze:

  1. Colton zdecydowanie hot! <3 Ha ha :D

    Dziękuję pięknie za nominację! Na pewno wykonam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa Twoich odpowiedzi :) Pozdrawiam :)

      Usuń