sobota, 19 listopada 2016

58. "I obiecuję ci miłość"



Autor: Marta W. Staniszewska
Tytuł: „I obiecuję ci miłość”
Wydawnictwo: Psychoskok
Ilość stron: 288


„– A czy wierzysz, że istnieje gdzieś dwoje ludzi, których łączy prawdziwa, romantyczna miłość? Taka na zawsze, silna i trwała, pokonująca wszystkie przeszkody?
– Ja rozumiem miłość jako wzloty i upadki. Drogę przez chwile dobre i te gorsze. Nie istnieje bez nich, tak jak życie na Ziemi nie istnieje bez wody i tlenu. Sztuką jest, aby dobre chwile przeważały nad tymi złymi. Ale odpowiadając na twoje pytanie: tak, muszę wierzyć, że istnieje taki rodzaj miłości, bo jeśli nie, to wolałbym umrzeć, niż żyć na tym świecie.”

„I obiecuję ci miłość” Marty W. Staniszewskiej to niezwykle magiczna i piękna opowieść o wielkiej miłości, oddaniu i obietnicach złożonych przed laty. To bajkowa historia, która pokazuje, że wszystko w życiu jest możliwe. Miłość jest tak wielkim uczuciem, że potrafi pokonać wiele przeciwności losu.

Głównym bohaterem powieści jest przystojny, seksowny i nieziemsko bogaty- Wincent Preston. Jest on człowiekiem uczciwym i dotrzymującym raz danego słowa. Złożona przed laty obietnica, doprowadza do rozstania z kobietą, która jest dla niego całym światem. Jak potoczą się ich dalsze losy? Czy Izabella jest w stanie ponownie zaufać komuś, kto niegdyś pozostawił ją bez słowa wyjaśnienia?

Barwne i plastyczne opisy pobudzają wyobraźnię czytelnika. Czytając widziałam je oczami wyobraźni i przyznam, że czułam się uczestnikiem wydarzeń, opisanych w książce. Sceny seksu przedstawione są w delikatny i subtelny sposób. W każdym słowie można dostrzec niezwykłą wrażliwość autorki.

Akcja powieści jest wartka, dynamiczna, potrafi zaskoczyć czytelnika. Bohaterowie są świetnie wykreowani przez autorkę. Wzbudzają sympatię. Izabella jest kobietą skromną, wrażliwą i delikatną. Posiada własne cele i marzenia, jednak wszystko to przesłania jej despotyczny mąż- Tomasz, który chce za wszelką cenę kierować jej życiem. Natomiast Wincent, to mężczyzna, o którym marzy wiele kobiet. Czuły, opiekuńczy, wrażliwy i romantyczny. Dla ukochanej jest gotów zrobić wszystko.

Styl autorki jest lekki, co sprawia, że książkę czyta się szybko i przyjemnie. Książka wywołuje w czytelniku wiele emocji. Niejednokrotnie czułam radość, wzruszenie, ale też smutek, czy irytację. Czytając opis świąt, spędzonych w domu Prestonów, od razu cieplej zrobiło mi się na sercu. Jedynym elementem, który wkurzał mnie w trakcie czytania książki są francuskie zwroty, wtrącane przez Magdę. Według mnie są one zbędnym elementem powieści.

Podsumowując „I obiecuję ci miłość” to piękna historia, pełna miłości, która na długo pozostanie w mojej pamięci. Po prostu nie da się o niej zapomnieć. To bajkowa opowieść, w sam raz na zimowe wieczory. Historię Izabelli można porównać do historii współczesnego Kopciuszka. Powieść ta pozwala uwierzyć, że wszystko w życiu jest możliwe i może się zdarzyć.

Jeśli chcecie poznać Izabellę i Wincenta, gorąco zachęcam Was do sięgnięcia po tę książkę.

Za możliwość przeczytania ebooka dziękuję Wydawnictwu Psychoskok.

4 komentarze:

  1. Również bardzo podobała mi się ta pozycja :) Mam nadzieję, że autorka wkrótce jeszcze bardziej rozwinie skrzydła i kto wie, może za jakiś czas będą o nią walczyć duże wydawnictwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna historia <3 Oby więcej takich książek :)

      Usuń
  2. Czytałam i pozycja okazała się bardzo ciekawa :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń