czwartek, 9 lutego 2017

94. "Jak pies z kotem" [Przedpremierowo, Ambasadorka]



Autor: Monika Hołyk- Arora
Tytuł: „Jak pies z kotem”
Wydawnictwo: Self- Publishing
Ilość stron: 24


Kiedy autorka Monika Hołyk-Arora zaproponowała mi ambasadorowanie jej Walentynkowego opowiadania „Jak pies z kotem”, zgodziłam się bez jakiegokolwiek wahania. Bardzo ucieszyła mnie ta wiadomość, ponieważ czytałam już jej inne utwory, które przypadły mi do gustu. Barwny i plastyczny język autorki sprawia, że po jej książki sięgam z wielką przyjemnością.

Opowiadanie „Jak pies z kotem” Moniki Hołyk-Arora to niezwykle ciekawy utwór, który wprowadza nas w klimat i atmosferę Walentynek. Ukazuje nam, że jedno przypadkowe spotkanie może stać się początkiem przyjaźni, a w przyszłości możliwe, że czegoś więcej. Dzięki interwencji zwierzaków- psa Miki oraz kota Farciarza bohaterowie nie muszą spędzać święta zakochanych samotnie. 

Utwór ten czytałam z wielką przyjemnością. Barwny, plastyczny język pobudza wyobraźnię i sprawia, że czujemy się uczestnikami zdarzeń przedstawionych w opowiadaniu. Czytając opisane wydarzenia widziałam je oczami wyobraźni, a uśmiech nie znikał z mojej twarzy w trakcie lektury. 

Dużą sympatią obdarzyłam zwierzęta Mikę oraz Farciarza. Jak się okazuje pies z kotem mogą tworzyć zgrany duet. Są to niezwykle mądre i sprytne zwierzaki. Dzięki nim Agnieszka i Andrzej mogą się lepiej poznać, a tym samym zaprzyjaźnić. 

Po przeczytaniu „Jak pies z kotem” przyznam, że chętnie poznałabym dalsze losy bohaterów. Zastanawiam się jak dalej potoczyłoby się ich życie. Czy w końcu połączyłaby ich miłość? Czy kot  Farciarz nadal odwiedzałby mieszkanie Agnieszki?

Opowiadanie polecam i zachęcam do czytania. 

Za zaufanie oraz  możliwość przeczytania „Jak pies z kotem” dziękuję autorce <3

2 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie :D

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobrałam to opowiadanie przy okazji Waszego wywiadu i już nie mogę się doczekać aż po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń