środa, 1 marca 2017

"Pokojówka na salonach" [Zapowiedź]



Autor: Agnieszka Rusin
Tytuł: „Pokojówka na salonach”
Wydawnictwo: Lucky
Ilość stron: 240


Zapraszam na zapowiedź książki Agnieszki Rusin „Pokojówka na salonach”. :)

Julia wraca do swojego rodzinnego miasteczka z Norwegii nie tylko bez perspektyw na dalsze życie, ale także ze złamanym sercem. Sytuację komplikuje kosztowne leczenie ciężko chorej matki. Ubywające w szybkim tempie oszczędności skłaniają dziewczynę do zatrudnienia się w charakterze pokojówki w pobliskim pałacu należącym do bogatej niemieckiej rodziny. Nie przypuszczała, jakie konsekwencje przyniesie dla niej ta decyzja…

Każda kobieta marzy o księciu z bajki, jednak nie każdej dane jest go poznać. Julii się to udało, chociaż ich pierwsze spotkanie nie należało do udanych. Niestety życie codzienne i jego problemy sprawią, że rodzące się uczucie będzie wystawiane na ciężkie próby, niekiedy wręcz nie do pokonania. 



Premiera już 5 marca! 

4 komentarze:

  1. Fajny blog!
    Obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    http://nie-oceniam-po-okladkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym przeczytać tę książkę :) Poprzednia powieść autorki bardzo przypadła mi do gustu :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam do tej pory o autorce, ale chyba będę musiała zapoznać się z jej twórczością, bo zaciekawiłaś mnie tym opisem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://tworze-czytam-fotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie książki zawsze nasuwają mi na myśl scenariusz idealny na film :)
    Jeszcze się zastanowię nad tą książką :)

    OdpowiedzUsuń