czwartek, 15 czerwca 2017

138. "Moje wewnętrzne ja"



Autor: Beata Pawlikowska
Tytuł: „Moje wewnętrzne ja”
Wydawnictwo: Edipresse Książki
Ilość stron: 232


„Moje wewnętrzne ja” Beaty Pawlikowskiej jest pierwszą książką autorki, którą miałam okazję przeczytać. Do jej lektury zachęca już sama okładka, kolorowa, różnobarwna, przykuwa wzrok i sprawia, że nie sposób przejść obok niej obojętnie. Jest to jeden z 12 poradników, ukazujących się co miesiąc i tworzących kurs pozytywnego myślenia. Każdy z nich zawiera jedną myśl na każdy kolejny dzień danego miesiąca. Ma ona sprawić, że chociaż chwilę spróbujemy zastanowić się nad własnym życiem, skłania do refleksji.

Autorka zachęca nas, abyśmy cieszyli się życiem i w zupełnie inny sposób na nie spojrzeli. Abyśmy czerpali przyjemność z jego każdej chwili, momentu, w jakim obecnie się znajdujemy. Nie zależnie od problemów, ograniczających nas barier, zawsze powinniśmy brać z niego, to co najlepsze. Uczy dostrzegać pozytywne strony egzystencji ludzkiej. Proponuje, aby metodą małych kroków zmieniać własne zachowanie, zastępując lęki i obawy, pewnością siebie. Aby odnaleźć własne wewnętrzne ja. Bowiem wszystko tak naprawdę zależy od nas samych.

Beata Pawlikowska przedstawia sytuacje, w jakich może się znaleźć w domu, czy w pracy. Sytuacje, które powinny być dla nas wyzwaniem, a nie powodem lęków i obaw. Pokazuje nam tym samym, w jaki sposób funkcjonuje nasz umysł i jak dana okoliczność wpływa na nasze myślenie. Mierzy się z uczuciami, przeżyciami i emocjami, które często towarzyszą nam w codziennym życiu. Znajdujemy tutaj również wiele ciekawych i zabawnych obrazków, które stanowią świetne dopełnienie poradnika. Lekki, prosty styl autorki sprawił, że czytałam go z wielką przyjemnością.

„Moje wewnętrzne ja” z całą pewnością przypadnie do gustu tym, którzy pragną coś zmienić w swoim dotychczasowym życiu, zacząć od nowa. Tym, którzy mają dość rutyny i stawiają na pozytywne myślenie.

Polecam i zachęcam do lektury.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Edipresse Książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz