piątek, 16 czerwca 2017

Book tour z "Cieniem sułtana" Marii Paszyńskiej [Podsumowanie]



Dzisiaj chciałabym zaprosić Was na krótkie podsumowanie book tour z „Cieniem sułtana” Marii Paszyńskiej :)



Kiedy w listopadzie Pani Marysia zaproponowała mi organizację book tour z jej najnowszą książką, początkowo miałam pewne wątpliwości. Otóż obawiałam się, czy znajdę czytelników, czy też cała akcja przebiegnie bez jakichkolwiek większych problemów. Po namyśle stwierdziłam jednak, że może ona okazać się świetną okazją do poznania nowych ludzi oraz wspaniałej zabawy. I tak właśnie było. W book tour łącznie ze mną wzięło udział 10 osób. Byli to zarówno blogerzy, jak i czytelnicy.




Akcja przebiegła sprawnie i szybko. Po niemal półrocznej wędrówce w tym momencie „Cień sułtana” zmierza już do autorki. 



Dziękuję serdecznie Wszystkim, którzy wzięli udział w book tour. Dziękuję autorce za możliwość zorganizowania akcji z wędrującą książką. Za piękne zdjęcia dziękuję Michalinie z bloga Papierowy bluszcz.

1 komentarz:

  1. Ja również dziękuję za ekscytującą przygodę :)

    OdpowiedzUsuń